• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samla lån, ansöka nu eller vänta?

KevinB

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
4 Mars 2022
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
Du hade väl mer på UC, då räknar de att de kan lösa dessa åt dig också. Om du fått erbjudande på 200K och lösenkrav på 105k är det ju inga bekymmer. Du kan lösa resten själv
okej , nu fattar jag …kolla dom extra sen mitt konto eller transaktion om du vet …sa at det ingen problem med dom lån utanfor uc som jag har…
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 910
Poäng
1 247
okej , nu fattar jag …kolla dom extra sen mitt konto eller transaktion om du vet …sa at det ingen problem med dom lån utanfor uc som jag har…
Jag vet faktiskt inte. Jag har haft marginalen och tycker de är bra. men nästan alla har någon slags konto verifiering. För att bekräfta inkomst oftast och kollar speltransaktioner ibland.
 

KevinB

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
4 Mars 2022
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
Jag vet faktiskt inte. Jag har haft marginalen och tycker de är bra. men nästan alla har någon slags konto verifiering. För att bekräfta inkomst oftast och kollar speltransaktioner ibland.
inkomst stämmer och sa , men jag hade speltransaktioner men inte mycket sista 2-3 månader sa jag vet inte om det ska bli problem…
 

KevinB

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
4 Mars 2022
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
när jag väljer Marginalen står
Lösenfullmakt
Med låneerbjudandet bifogas en lösenfullmakt. Fyll här i OCR-nr….och lösenkrav på 105 k men jag vil samla 95 på UC …på Avida och Lea banken står bara lösenkrav på 95 k… ska jag testa Marginalen först eller ? tilläga om ni har nånting
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
hej , jag sökte via Zmarta och fick några erbjudande … jag behover hjälp vilken ska jag välja… jag ansökte på 200 k att vil samla 95k på Uc och resten vil jag har på mitt konto sa jag kan fixa lite andra lån som jag har utanfor Uc…
Marginalen 200 k 12 år 11,94%
Lea bank 200 k 15 år 13,39
Avida 200 k 15 år 14,55%
brocc 175 k 15 år 14,55%
komplet bank 100 k 15år 13,85
northill 50 och santander 33
dom första 3 vil lösenkrav , för brocc star inte om det behovs… vad tycker ni ? vilken är bäst och smidiast
För mig kollade Avida inte någonting. Det stod också lösenkrav på 75k ac 225k men de betalade ut allt till min konto ändå.
 

KevinB

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
4 Mars 2022
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
För mig kollade Avida inte någonting. Det stod också lösenkrav på 75k ac 225k men de betalade ut allt till min konto ändå.
kollade dom konto och så eller inte…? marginalen gav bättre ränta men 12 år … Avida 15 år 14,55 % … jag ska andå betala tidigare detta… jag hörde att marginalen kan bli svårta när dom kolla konto och så … ingen nåning om Lea banken , hur dom fungerar
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
kollade dom konto och så eller inte…? marginalen gav bättre ränta men 12 år … Avida 15 år 14,55 % … jag ska andå betala tidigare detta… jag hörde att marginalen kan bli svårta när dom kolla konto och så … ingen nåning om Lea banken , hur dom fungerar
Marginalen kollar på transaktioner så om man har speltransaktioner bli man nekad. Avida kollade inte transaktioner för mig
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
jag spelar men inte mycket … jag vet inte om det finns gräns på speltransaktion …när fick du lån , vad det längre sen ?
Jag hade också inte så många speltransaktionen då när jag blev nekad, de var också ca 3 månader gamla men blev nekad pga det. Men man vet aldrig du kanske få beviljat, annars kan du bara ringa Zmarta och bytta.
Det var i maj jag sökte.
 

KevinB

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
4 Mars 2022
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
Jag hade också inte så många speltransaktionen då när jag blev nekad, de var också ca 3 månader gamla men blev nekad pga det. Men man vet aldrig du kanske få beviljat, annars kan du bara ringa Zmarta och bytta.
Det var i maj jag sökte.
tack Maki , jag testa Avida först sen vi får se …
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp